Відбулася чергова сесія районної ради

4 липня 2025 року відбулася двадцята чергова сесія Білгород-Дністровської районної ради Одеської обласі VIII скликання.

У засіданні взяли участь голова (начальник) Білгород-Дністровської районної державної (військової) адміністрації Василь Самокиш, виконуючий обов’язки керівника Білгород-Дністровської окружної прокуратури Руслан Ковальський та начальник Білгород-Дністровського ВП ГУНП України в Одеській області Павло Бобчинський.

На початку роботи, після виконання Державного Гімну України, депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих від російської військової агресії.

Виконуючий обов’язки керівника Білгород-Дністровської окружної прокуратури Руслан Ковальський прозвітував про стан законності, протидії злочинності та результати діяльності Білгород-Дністровської окружної прокуратури Одеської області за дванадцять місяців 2024 року.

Начальник Білгород-Дністровського ВП ГУНП України в Одеській області Павло Бобчинський проінформував про стан боротьби із злочинністю, охорону громадської безпеки і порядку та результати діяльності за дванадцять місяців 2024 року.

На підставі інформації Білгород-Дністровської районної територіальної виборчої комісії Одеської області прийнято рішення про визнання повноважень новообраних депутатів районної ради Препелиці Олександра Тимофійовича та Язаджі Ірини Сергіївни (від Одеської обласної організації політичної партії «СЛУГА НАРОДУ).

Також прийнято ряд рішень щодо передачі окремо визначеного майна спільної комунальної власності до територіальних громад Білгород-Дністровського району та надана згода на списання комунального майна.

Окремим рішенням затверджена Програма військово-патріотичного виховання дітей і молоді та розвитку ветеранського руху в Білгород-Дністровському районі на 2026-2029 роки.

Загалом прийнято 26 рішень більшістю депутатських голосів відкритим поіменним голосуванням.

По закінченню сесії голова районної ради Олександр Єрошенко  подякував усім присутнім за злагоджену і плідну роботу, розгляд і підтримку включених до порядку денного питань.